sobota 14. prosince 2013

Ruské rakety rozmístěny u Polských a Litevských hranic, tvrdí Bild.

Jak jsem nedávno zmiňoval citát ministra obrany CCCP, že by neváhali použít jaderné zbraně, pokud by byla ohrožena jejich země, či jejich zájmy.

Tak právě vytáhli s pěšcem, přesněji řečeno teď se ukázalo že Vytáhli s pěšcem... asi tak v průběhu posledního roku, cituji:

S odvoláním na neidentifikovaného úředníka ministerstva obrany německý tisk Bild oznámil, že Rusko umístilo dvouciferný počet hlavic s doletem zhruba 500 km, podél svoji hranice s Estonskem, Litvou, Lotyšskem. Taktéž ve svoji základně v Kaliningradu.
Jedná se o hlavice SS-26, které byly rozmístěny v průběhu posledních 12 měsíců, a jenž mohou přenášet i nukleární hlavice.

Též podotýkají, že z Kaliningradu do Berlína je to vzdušnou čarou pouhých 527 km.
Zdroj v originále: Bild

Dostřel hlavic ze zmiňované základny pokrývá cca 4/5 Polského území.....
 
 Trochu informací o Iskander SS-26:


Pokud si vzpomenete, tak v Polsku je již od poloviny roku 2010 baterie amerických střel Patriot, které tam byly poslány z Americké báze v Německu, společně s instruktory, kteří učili Polské vojáky jak s raketami zacházet.


Tehdejší report byl, že baterie byla umístěna ani ne 70 km od zmíněného Kaliningradu. Dokonce se do Polska bude po příští dva roky střídat patrola 100-150 vojáků.

Taktéž jsou již v Polsku domluveny plány na stavbu vzdušné obranné základny, jejíž stavba má být započata v roce 2017 a dokončena v roce 2018.

.... Společně se stupňujícími se nepokoji a nepokoji v Polsku... Bylo by asi vhodné položit si otázku, nakolik moc Rusko stojí o svoji bývalou kolonii...?

update: zpráva se konečně objevila i v českém tisku: Denik.cz

Sledujte další vývoj na Facebooku

IMF a 71% daně aneb vrabci u klávesnic

IMF se poslední dobou váááážně činí.

Poté, co nedávno navrhovali Ukrade... oh promiňte.. Jednorázovou daň na vyrovnání státních rozpočtů, ze které by hlevní viníci těchto dluhů byli pochopitelně vyřazeni, aby se nááááhodou nepoučili. Viz Box 6, stránka 59 nedávného doporučení Taxing Times od IMF... navrhujíce VYRABOVAT jednu každou, OPAKUJI: JEDNU KAŽDOU!!!!! domácnost v Evropských státech daní až 10%..

Tito samí teď, na základě doporučení jejich NEJLEPŠÍCH kreativců..

... přišli s návrhem "Státní přijmy zvyšující daně pro nejbohatší"...

Vrabci prý IMF vyklovali do klávesnice GENIÁLNÍ NÁVRH, který by pomohl Americe maximalizovat svoje příjmy na daních tím, že by zvedli daňovou úroveň pro nejbohatší domácnosti na 71%!
... Zahanbujíce tak i osvícené plány samotného Hollanda, neboť ten je kohoutem na daleko menším smetišti.

Pocházejíce však od IMF, samotných to čarodějů finančních sfér, jejich genialita skoro zastiňuje svit hvězd... toto nemůže znamenat nic jiného, než jasný a zřetelný signál, že celosvětová finanční krize, jež probíhá od roku 2007, brzy vskutku PADNE NA ZEMĚKOULI ve své plné kráse hladomoru a civilní války.

Když se na to podíváte, tak příští rok dosáhne Americký státní dluh dalšího rekordu, kterého dosahuje každým dalším zveřejněním... Protrhávajíce však tentoktát již hladinu 110% dluhu k HDP, aby tuto hranici nechal NAVŽDY za sebou, a vesele se odrazil k protržení 500% a o pět dní později 100 000 000% (viz Výmarské německo..)

Toto by byl pochopitelně konečný a symbolický výstřel do hlavy trpící Americké ekonomice, navěky ji posílající do vyhnanství v někaterém daňovém ráji, nebo dokonce do Číny.

Více o tomto návrhu od človíčka co ho i četl:
The New American

... Toto i další světové novinky najdete na FB skupině Timeline Kolapsu EU..
A jako obvykle: Pokud byste chtěli článek sdílet... S chutí do toho!

pátek 13. prosince 2013

Bankovní unie se blíží, aneb Pojďme radostně předat veškerou moc Bruseli*.

Francie a Německo jsou prý již kousek od dohody ohledně bankovní unie pro Evropu.

Jak se dalo vcelku očekávat: Technokrati by nedovolili, aby se omamná moc PENĚZ dostala do rukou jednotlivých států (jak původně navrhovalo Německo), tlačí tedy na Jednotný fond, vedený zcela jistě nějakým NIKÝM NEZVOLENÝM zasraným technokratem, který bude velet celé kanceláři účetních, sekretářek a nahých striptérek u tyčí.

Podle tohoto článku se má fond do své plné síly rozvinout do 10 let (což pochopitelně znamená, že v nejbližší budoucnosti, kdy je očekáván krach... bude úplně naprd..), kdy dosáhne kapitálu 55 miliard €. Tak pro informaci 55 miliard € by nestačilo ani na pokrytí pádu 15té největší banky ve Španělsku, banky s názvem Bankinter, které měla ke konci minulého roku velikost portfolia přes 60 miliard €.

Jinými slovy je to příliš málo a příliš pozdě.

Don't ya worry though. Neeeeemějte ale obavy lidičky. Je to alespoň kompenzováno tím, že Když nějaká banka padne, přijdete vy, jako její klient o malou nebo větší část svých úspor, případně všechny. Odcházejíce s pláčem a holým sedacím ústrojím.

Také to zcela jistě bude znamenat naklonování, vykrmení a "vypuštění do světa" nějakého Svrchovaného Vůdce, který bude rozhodovat o tom Které banky zachránit a které nikoli, nechávajíce ho tak chudáčka náchylného k úplatkům velikosti Britského HDP, aby kdyby náááááááhodou přišlo na echm echm banku Unicredit nebo jinou.... tak aby TA byla zahráněna. Druhá tlustá obálka bude ale značit že ani nějaká Jiná banka nebude moci padnout atd atd... Už jen k tomu bude potřebovat, chudák naklonovanej, minimálně 5 sekretářek aby mu katalogizovali Kdo že ho všechno podplatil a KOLIK.... A pochopitelně také na JAKÉ tajno konto na Kajmanech si to odlil, a jaká tam má PIN.. že?

Chápem?

Taktéž to jistě bude znamenat nastavení hranice, resp Snížení hranice na mezinárodní bankovní převody, resp převody bez nutnosti identifikace odesílatele občankou, otiskem prstu a vzorkem DNA.
Dále s tímto osvíceným zákonem jistě budou nastaveny další kontrolní orgány, znamenajíce že před schválením mezibankovního převodu bude kromě dosavadního schvalování ČNB ještě potřeba ověření od tohoto bankovního Fírera a jeho striptérek. 
Dále cítím v kostech, že bude zpřísněno zakládání běžných, natožpak firemních účtů, a bude potřeba JAK předložení minimálně pěti dokladů s fotkou, scan sítnice, otisk zubů a vzorek stolice. A to již vůbec nemluvím o upsání se krví, to už je rozuměno samo sebou.


Několik článků na toto téma:
Financial Times, Euractiv a další


Musím se však přiznat, že většina této zázračné smlouvy je pro mne ve tmě, ještě jsem o ní totiž nic rozumného nečetl v žádných alternativních médiích, kde by ji někdo opravdu pročetl a poté co se mu uklidnil zvednutý žaludek ... o tom něco napsal. A taktéž moje legislativní odhady jsou pouhými spekulacemi na základě mého očekávání, co se dá očekávat od psychopatickejch korporátních fašistů** v diktátorské společnosti jakou je Evropská Unie.


Budu to však sledovat. Sledujte to se mnou v moji internetové skupině věnující se světovým tématům i korupci a stupiditě toho našeho Evropského fašistánu.. Skupina se jmenuje Timeline Kolapsu EU***

---------
 *Pozn.: Schválně kdo uhodne, podle čeho je potřeba skloňovat slovo Brusel.... hm?

**Pozn.: pokud by mne někdo chtěl obvinit z nějakého předpojetí nebo něčeho takového, poprosím ho, aby si prvně důkladně pročetl Mussoliniho definici fašismu, a podíval se na fungování Evropské unie co se týče navrhování zákonů a komu přesně ty zákony napomáhají, neboli stará známá otázka Que Bono? Kdo z toho bude profitovat? ... Ať popřemýšlí, a pak se jde potichu vycpat.

***Pozn.: Pokud byste se chtěli připojit do skupiny nebo dokonce začít i psát, uvitám to. Jednoduše napište zprávu.
Taktéž, pokud byste chtěli tento článek sdílet na twitteru nebo FB či jinde: Budu jen rád. S chutí do toho..

sobota 7. prosince 2013

Nový titulní obrázek

Ahoj lidi,

Pojďte mi prosím pomoci vybrat nějaký hezký titulní obrázek pro moji skupinu Timeline Kolapsu EU...

Něco co by ji hezky vystihovalo...

Zde jsou některé návrhy:
 Ta EU už je zraněná říkám vám.. Neviděli jste kam zaběhla?


 Nalijte si čajík a sledujte jak to jde pomalu ke dnu ;)

 Hmmm Vzbuďte mne až to bude zajímavý

 Dvě cesty: Doleva skrzevá korporatismus, kde pro nás bude vše nalajnováno, nebo do prava, směrem k nezoraným polím a neomezeným možnostem

 Sem zhruba směřují plány EU. K pustině, kde ale vrchních 500 lidí kontroluje 99.5% bohatství.

 Tu Červenou, Neo...

 Co takhle zkusit to po cestě Nevydlážděné korporátními zájmy...?

 Cože?! Evropská komise jde dořiti?! KDY?! KDE?!?!! :) :P

 Nah, říkám Vám že Evropská komise a Parlament žijí skromně... Skoro jak mniši říkám Vám...!!

Hyjé! :D

Tak který Vás zaujal nejvíce?
Ty komentáře pod jednotlivými obrázky půjdou pravděpodobně jako popisek...

Pište, hlasujte :)

Díky, Admin....

úterý 22. října 2013

Přehled novinek za posledních pár dní..

Na hrad z Vltavy směřuje velký fialový prostředníček... A ať už si o tom kdokoli myslí co chce, rozhodně to podnítilo debatu, a to byl myslím původní účel tohoto umění.. podobně jako kteréhokoli jiného podobného reakčního umění.


Podstatnější však jsou .. připomenutí obětí komunismu na Hradě, kde jsou po několika lampách rozmístěni oběšenci s nápisem Šel proti KSČ(M).... I toto jistě pomůže k debatě o tom, že vlastně komunisti nikdy z čech neodešli... Nebo ano??!? Schválně, vzpomenete si na JEDNOHO JEDINÉHO komanče, co by za svoje zločiny za komunismu dostal doživotí, kulku, provaz nebo křeslo? chmmm nějak pátrám, pátrám a nic.. Tedy, Jsou zde stále....

Dále.. jasný důkaz že Amerika vskutku JE výjimečná: byly zhruba spočítány oběti ........... HUMANITARNI mise v Iráku. Ukázalo se že tato mise SPASILA .. do věčných lovišť cca půl milionu lidí. Tedy ti musejí být FAKT rádi že tam Amíci přišli... A určitě se na další humanitární mise řadí další národy do dloooouh fronty. http://www.armadninoviny.cz/dan-za-valku-v-iraku-500-000-mrtvych.html

Na britské BBC je nyní vcelku probíráno co prohlásila studie WFF, že česko je jedna ze zemí nejvíce ohrožených otroctvím.. Přiznám se, když jsem se podíval, kdo všechno tuto instituci podporuje, měl jsem chuť okno zavřít a odejít... Ale přeci jen mám několik komentářů: Pokud by se do této statistiky počítali i lidé postižení exekucemi, mladí lidé, kteří mají školu ale nejsou díky ekonomice schopni sehnat práci (a musí tedy otročit u rodičů..), a lidé pod hranicí chudoby, vsadil bych se, že by se číslo došplhalo až do milionu.

A dále: Maestro Babiš pravděpodobně hledá, jak svoji Mafře zlevnit papír, tak svoje impérium přesouvá i do lesnictví.. tedy zatím pouze potenciálně....

A je tu další krásná ukázka toho, jak si "své zákony píšeme sami":
Bruselská směrnice pro přeshraniční péči pro čechy neplatí: česko nestihlo termín

Mimochodem, hezký bod dnešního dne bylo vyhlášení Czech Press Photo, které vyhrál Rath zabásnutý ve výtahu Na to se podívejte...



Ah, další důvod proč ty kriminálníky v ODS nevolit.. http://www.novinky.cz/domaci/316923-britsky-premier-david-cameron-podporil-sesterskou-ods.html

Dále z čech: Političtí vězni odmítají medaile od Maestra Miloše Zemana proto, že "se málo postavil komunismu" well, to je chválím, ale proč to nerozšíří na jasnou a přesnou kritiku toho kreténa, že je konstantně vožralej a zkouřenej.. dále že je totální neumětel a reprezentuje nás jak kus starý fusekle? Well, možná i to jim za nějakou dobu dojde a rozšíří svá obvinění..

Ze zahraničí: Turecko otevřelo první Islámský sexshop... Nepodařilo se mi ale zjistit, zda při jeho návštěvách musí mít ženy nějaké speciální Další vrstvy oblečení NAD burku.. .. aby se zabránilo jejich Morálnímu nakažení Nezdravým a Nemorálním tématem sexu, víme? 

Dále: Brazilská ropná pole skrytá pod Atlantickým oceánem půjdou i přes mohutné protesty čínským partnerům Total a Shell... Další příklad toho, jak čína nakupuje, zatímco Amerika válčí a přitom prohrává... Již to nebude trvat dlouho, a Amerika se poklidně přesune do "třetího světa", kam svou výhradně importní ekonomikou zaslouženě patří... i přes ujištění Obamy že "Nejsou banánovou republikou" .. ji vskutku jsou, akorát bohužel nemají ani ty banány. http://www.theguardian.com/world/2013/oct/22/brazil-oil

A nakonec: Mexiko zasahuje již třetí hurikán tento rok. Škody jsou tak velké, že mohou mexickou ekonomiku skoro složit. A aby "add an insult to an injury" jak to říci... aby se jim ještě k tomu vysmáli do xichtu Američani jim poslali... tuším 115 000$ nebo tak nějak, přestože toto číslo nemohu nikde ve zprávách najít... A to hned poté, co poslali několik miliard pákistánu, a podobná čísla na pomoc Syrským rebelům (čti: Al kájdě) .... Schválně zda jste schopni vycítit tu jemnou hladinu ironie v tomto příběhu.... http://www.cnn.com/2013/10/21/world/americas/tropical-weather-raymond/

Ah, a ještě jedna věc.. Ve Francii se rozmáhá politická masturbace .. jinak se tomu Francouzskému vyjádření k aféře se Snowdenem a NSA vs. Francie přistoupit nedá. politická onanie.. že prý jsou "nespokojeni" a "pobouřeni"... Až znárodní ty pozemky, kde údajně jsou datacentra ze kterých se to odehrávalo, a odeberou Americkým velvyslancům víza a poklidně je vykopnou ze země.. PAK se můžem bavit že to myslí vážně. Aktuální stav je pouhá masturbace. http://www.nytimes.com/2013/10/22/world/europe/new-report-of-nsa-spying-angers-france.html

A konečně, další humorné zprávy ze zahraničí: Německo popírá, že by připravovalo již třetí bail-out pro Řecko.
A mluví totální pravdu. Co totiž připravují je Bail-IN, tedy to, jak oberou jednoho každého Řeka o VŠECHNY  jeho peníze a nechají je pochcípat hlady na ulicích.. To jediné se přeci dá od bankéři kontrolované (tedy defacto fašistické) Evropské Unie, držitelky Nobelovy ceny míru... očekávat. Right?


No a konečně, humor skutečně světového kalibru:

NO TĚ PIC! tak vraždy bezpilotními letadly by Prý ..možná... občas, za některých okolností a u některých příchutí těchto drónů Mohly teoreticky býti považovány za něco co by se mohlo... vzdáleně... okrajově podobá něčem jako jsou... chmmm
bwaaAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA tomuhle se dá tak maximálně smát...
Dejte Obamu k mezinárodnímu tribunálu v Haagu a PAK si můžem promluvit, vy kurvy jedny.
Amnesty International says US drone strikes in Pakistan could be classed as war crimes

středa 16. října 2013

Jak Farage začínal v politice, perlička ohledně ústavy EU, Malé Lucemburské Švýcarsko atd

Nedávno měl Nigel Farage další brilantní proslov, tentoktát na platformě Bloombergu.. 
Zde je jeho mírně zkrácený přepis:

Jsem rád že jsem zase zpět v Londýně, protože narozdíl od ostatních politiků, budiž to Labour party, Liberálové nebo Konzervativci, já jsem zde kdysi vskutku pracoval.
A hlavně jsem rád že jsem opět zde u tohoto stolku, protože zde, po dlouhých letech tvrzení že Nechce aby Britové měli možnost se vyjádřit ohledně svého členství v EU, tento rok v Lednu náš premiér Cameron prohlásil že chce, aby se Britové mohli vyjádřit. 
A myslím si, že by Cameron toto neřekl bez radikálního vlivu UKIP na britskou politiku. My proměňujeme a posouváme celou politickou debatu, a spolu s tím musel pan Cameron změnit notu. Prohlásil však, že ať už budou jednání jakákoli, tak v tom referendu bude prosazovat, aby Británie volila Ano (pozn. jako Zůstat uvnitř.).

Premiér Cameron Británii ven NEVYVEDE ani kdyby to lid chtěl!


Co více, dokonce prohlásil, že pokud už by hlas Ano vyhrál, kroky k vystoupení z EU by NEzahájil. Toto prohlásil v rozhovoru pro Španělský El Pais... A to mi připadá jako velmi špatná vyjednávací taktika. Protože pokud přicházíte na nějaké jednání, musíte mít nějakou vyjednávací výhružku. A tou výhružkou bývá, pokud nedostanete to co požadujete, tak svůj byznys přesunete jinam. A věřte mi, po zhruba 14ti letech práce v EU, vím že to jsou právě země jako Portugalsko a Španělsko, kterým se podaří domluvit nějaké ústupky právě proto, že tyto výhružky používají. A Cameron tuto možnost zahodil.

Jak jsem vstoupil do politiky?  


Věc která mne motivovala ke vstupu do politiky byla ta, že jednoho odpoledne v říjnu 1990 jsem seděl v Coates Wine Bar, 108 Old Broad Streed a dovnitř vběhl novinový poslíček s tím, že Británie vstoupila do Evropského mechanismu směnných kurzů. Neřeknu Vám jaká byla moje okamžitá a spontánní reakce na toto prohlášení, ale přesně toto byl pro mne klíčový moment v životě. A přišlo mi to absolutně pitomé vázat Libru k německé marce, když jsme byli dvě totálně odlišné ekonomie v různých fázích obchodního cyklu. A toto mne právě dostalo do politiky. Přišlo mi totiž, že naše politická třída byla příliš ohromena tímto evropským snem a že by s tím bylo potřeba něco udělat.

Rostoucí konkurenční díra v jádru EU


Jsem toho názoru, že Euro byl fundamentálně špatně konstruovaný systém hned od počátku. A já nyní cítím, po více jak dekádě zkušeností s tímto Euro projektem, že Evropa, která byla rozdělená na východ a západ Berlínskou zdí a komunismem je nyní rozdělena na sever a jih Eurem a že tato situace nemá žádné východisko. Dokonce bych řekl že Řecko, Portugalsko a Španělsko se nikdy nestanou povahou podobní Německu v jejich pracovní morálce, ale myslím si že i přímo v srdci tohoto Evropského projektu je bublající problém, který se všichni snaží ignorovat. A tím problémem je to, že již tři roky se otevírá obrovský konkurenční rozdíl mezi Francií a Německem. Takže přímo v srdci této měnové a politické unie vzniká zející díra. A tato díra byla započata a a přiživena zvolením Francoise Hollanda. A nyní. Ve svých příspěvcích do diskuse v Evropském parlamentu za ta léta jsem se vždy snažil být nápomocný a konstruktivní tak nejvíce, jak jsem mohl, (..) ale co se týče pana Hollanda, tak mám dojem že zde máme toho nejstupidnějšího lídra v celém západním světě. Protože nespokojen s touto konkurenční disparitou, první co udělal bylo že zvýšil minimální mzdu o více jak trojnásobek hladiny inflace a samozřejmě přinesl na stůl "Nenávistnou daň", která v zásadě řekla kterémukoli Francouzskému podnikateli: Pokud jste stále ještě zde, možná je na čase nastoupit na příští Eurostar rychlík. Takže nemám žádné pochybnosti že se mu nepodaří vyjednat rozumná platová omezení při jednání s odbory a že se tím ta konkurenční mezera ještě podstatně zvětší. Víte, myslím že zde budeme sedět za deset let a Euro mezitím úplně zkolabuje, a my skončíme s něčím co bude připomínat větší zónu s německými markami, víte, Německo a okolní státy. A dalo by se argumentovat, že Nizozemsko, Belgie, pokud ještě bude existovat, (..) a možná Finsko a Holandsko by mohly spolupracovat v jednotné měnové zóně. Tento argument by se ekonomicky dal obhájit. Otázka však je, zda politicky. Zda by Holandsko chtělo být členem politické unie.. já osobně o tom pochybuji.

Oběd s Kancléřkou Merkelovou

 
Měli jsme oběd s Angelou Merkelovou, zhruba 2 roky nazpět... (..) Takže jsem řekl: "Kancléřko, nebylo by to pro Řecko osvobození - vyprostit se z unie, jíž Nikdy nemělo být součástí, zavést devalvaci měny řekněme 60 nebo 70% ale získat takto šanci se znovu propracovat ke konkurenceschopnosti? Ano, byla by tam inflace, ale aspoň by byli zpět ve hře!
A nebyla by to ve své podstatě úleva pro tvrdě pracující německé poplatníky, kteří právě ukončili 20 let placení za reintegraci východního německa do západního. Nebyla by to pro ně úleva, když by jejich tvrdě vydřené peníze nešly donekonečna na podpírání zemí, které v té unii vlastně nikdy neměly být?
"
A ona se na mne stroze podívala a řekla: "Ne pane Farage, musíte pochopit, že kdyby Řecko opustilo Eurozónu, ostatní země by odešly také, a to by byl konec našeho Evropského snu."
Malá část mojí osobnosti má tendenci říci: Otevřete šampaňské!!

Ale reálně, co vlastně říká je to, že politická vůle držet tento projekt pohromadě vlastně nemá žádné meze.

A to jsme viděli i krátce poté s "Draghi šachmatem", že udělají všechno v jejich silách, aby toto udrželi pohromadě. Já nevím co bude to pomyslné "stéblo trávy co zlomí velbloudovi páteř", politicky nebo ekonomicky. Třeba k tomu bude potřeba civilní protesty v masivní míře v ulicích rovníkových měst.. Já doufám že nikoli, a rozhodně to nedoporučuji. Já doufám že v roce 2014 bude možné dosáhnout podstatných změn při Evropských volbách, a to že započne ten konečný proces. Ale myslím si že ponecháno samo sobě, a s přihlédnutím k aktuálnímu statusu Quo, tak konec Eura by byla dlouhá, pomalá a bolestivá věc.

 Evropa je kontinent úžasné rozmanitosti, ale její jméno bylo zneužito


Ale myslím si že argumenty proti Euru, Evropské unii musejí být více obecné, než jen mluvit o Euru a jednotném trhu. Musíme se dostat k samotnému jádru toho Co to Evropská unie je a proč je tady. Mým cílem není jen aby Británie odešla z EU, moje ambice jsou větší. Já myslím že Evropa by měla odejít z EU. A myslím to vážně. Protože ta vlajka, ta hymna, ty sklo-ocelové konstrukce, Hermann Van Rompuy, co tyto věci mají co dělat s Evropou?? Oni zneužili slovo Evropa! Přivlastnili si název celého kontinentu! A to ukazuje na totální nedostatek pochopení, že Evropa není jedna velká politická entita. Evropa je nejvíce kulturně a politicky rozmanité místo, rozmanitý kontinent na celém světě!
S různými jazyky, různými kulturami, různými víny a sýry... A co bychom měli dělat je Oslavovat, že máme tuto pestrost/různorodost. A ano, samozřejmě že chceme aby sousedi spolu vycházeli dobře, kooperovali spolu a obchodovali spolu, ale pokud bychom si vskutku mysleli že Barroso měl pravdu, ve své nedávné řeči, že bez EU bychom byli všichni zpět v zákopech v západní Francii a bojovali bychom mezi sebou, tak přesně toto ukazuje na jádro toho, proč tito lidé nemají pravdu.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/eu/10301043/Rolling-back-the-EU-threatens-return-to-war-and-trenches-says-Jose-Manuel-Barroso.html
 Oni si myslí, že samotná existence samostatných států nezbytně vede k válce, a zde se mýlí. K válce vede to, když státy nejsou stabilní demokracie - tam pak přichází reálná hrozba války. Jsou to právě státy, které nemají nebo ztratily demokracii, jenž se stávají imperialistické nebo expanzivní. A upřímně, myšlenka že srolováním všech těchto zemí do jedné, PROTI vůli populace a bez jasné veřejné a demokratické podpory, myšlenka že Toto přinese mír a harmonii byla podle mého skromného názoru znehodnocena již tehdy, když EU zasáhla na Balkáně do procesu kolem Jugoslávie. Když byla všem těmto rozválčeným státům a provinciím násilně dána jedna měna, jedna armáda, jeden jazyk a jeden prezident, a toto že přinese mír navždy, a ono to přineslo přesný opak. Takže myslím že rovnou od začátku myšlenka že potřebujeme jednotnou unii k tomu, aby se zabránilo budoucím válkám, nepochopila základní fakt že dospělé, rozumné a plnohodnotné demokracie spolu nechodí do válek.

Jak Farage vstoupil do světa politiky

  
Já jsem šel do Evropského parlamentu v roce 1999, už pěknou řádku let nazpět, nyní už jsem veterán. (..) Ale šel jsem tam s vírou, že Británie je hranatý kůl v kulatém otvoru. S vírou že my, s naší dlouhou parlamentní tradicí, s naší vírou v právo na řádný soud, presumpcí neviny, základním principem Angloamerického práva a věřil jsem že společně se zbytkem anglicky mluvícího světa, který pochopitelně zahrnuje Commonwealth, a v něm nyní téměř dvě miliardy lidí, a do kterého se stále chtějí zapojit i další země, Británie nebyla vhodná na členství v celní unii. Ale měl jsem postoj, že pokud na jih od Calais tento projekt podporovali, nic proti tomu.
Ale zkušenosti v tom parlamentu mě vedly k přesvědčení, že členství v EU není špatné jen pro naší zemi, ale zkušenosti mi ukázaly, že je to špatné pro jakékoli lidi, špatné pro svobodu, samostatnost a budoucnost i ostatních Evropských zemí.

Děsivý bod ze zákulisí Lisabonské smlouvy


A co mi tento bod vskutku vybarvilo a podtrhlo bylo, když navrhli Evropskou ústavu. Díky tomu že tehdy poprvé za celou dobu "vylezli z šatníku" s tím, že chtějí jeden stát. A problém s ústavou byl, že ji museli zde a onde nechat projít referendem. A Francouzi, pokud si vzpomínáte, volili v tomto referendu, a volili NE! A já nikdy nezapomenu jak, pár dní poté, jsme byli zpět v Parlamentní místnosti a pan Barroso povstal a prohlásil, že tím Francouzi Nechtěli říci doslova NE, když prohlásili Ne.
Na což jsem vstal já a zeptal jsem se ho, Pane Barroso, Jaké části slova "NE" nerozumíte?
A toto bylo o dva dny později následováno Holanďany. Kteří zcela masivně volili, více jak dvě třetiny volili jasné a euroskeptické NE! A já nikdy nezapomenu, jak jsme té noci byli v Evropském Parlamentu a byli jsme ve skupince v tiskovém baru a sledovali jsme ty výsledky na velkých obrazovkách a ty 2/3 vyšly najevo, a my jsme byli v radostné náladě, my všichni euroskeptici z celého parlamentu. A v tu chvíli jsem si všiml jak chodbou přichází, na estě do tiskové místnosti na interview německý socialistický MEP Jo Leinen
(A Linen byl jeden z pomocníků Giscadra d'Estainga při sepisování Evropské ústavy.)
Takže vidíce svého poraženého protivníka, jak přichází chodbou, prošel jsem davem směrem k němu, s plnou číší šampaňského, a snažil jsem se jít tak skromně jak jsem jen v té situaci mohl, a zeptal jsem se ho: Nechtěl byste se mnou oslavit ten náhlý záblesk demokracie v Holandsku? A on se podíval přímo skrze mne svým studeným pohledem a prohlásil: Dneska si užijte toto svoje malé vítězství, ale my máme 50 jiných cest jak vyhrát. A mne vystydl úsměv. A uvědomil jsem si, že to co jsme vlastně dosáhli je úplně nanic.
Že vlastně stojíme proti něčemu co je posedlé, proti nečemu co nemá zájem o demokracii. Že stojíme proti něčemu, co už dospělo k rozhodnutí, že Takto ten svět bude.
A vskutku, za pár dní se rozhodli to přejmenovat na Lisabonskou smlouvu, bez toho zby se vzdali jediné právní moci, která byla v původním ústavním dokumentu, a že budou dále tlačit na projekt plné politické unie.

Bojím se návratu nacizmu a/nebo komunismu


A to byl ten moment, kdy jsem se stal oponentem nejen Britského členství v EU, ale i celé té myšlenky, aby náš kontinent byl nedemokraticky přinucen být spravován strukturami a lidmi, kteří jsou mimo náš demokratický dosah. A ještě jednou opakuji, já nechci jen Británii mimo tento politickou unii, já chci Evropu vymanit z Evropské unie. Já chci Evropu, kde spolu obchodujeme. Evropu, kde spolu spolupracujeme. Evropu, kde si sedneme ke stolu, a domluvíme se na minimálních základních standardech, a můžeme u toho být vážně rozumní. Ale v Této současné Evropě žít nechci. A velmi mě povzbuzuje, že toto očividně došlo více lidem po celém kontinentu. Povzbuzuje mne, že je zde více podobně smýšlejících politických stran.
Ale na druhou stranu se bojím, že možná určitá část té opozice, která do politiky přijde, a část té opozice, která přijde do Evropské Unie, nebude taková která věří, podobně jako my v této místnosti, v koncept liberální demokracie. Protože jedna z těch podstatných ironií v této době je ta, že projekt, který byl prezentován jako pokus o zastavení extremistického nacionalismu, ho vlastně může navodit. Takže ano, bojím se že uvidíme příchod doslova děsivých politických stran. A nemyslím děsivých v politickém směru, ale obecně, podobně jako ta neo-nacistická strana v Řecku. A možná uvidíme i návrat některých komunistických stran.
Ale myslím že ve většině zemí je zde dostatek politického prostoru, rozhodně ve střední Evropě, pro skutečně demokratické alternativy.
A já jsem třeba velmi pozitivní ohledně Německa. Mám naději, že ve všeobecných volbách v Německu AFD udělá dobrý výsledek. Ale i kdyby získali jen dvě nebo 3 křesla, to nevadí, protože to je jen posune v šancích získat ještě lepší výsledek v Evropských volbách na konci Května příštího roku!

Máme slušnou šanci vyhrát v Británii Evropské volby

 
A jak jsme zjistili, a máme to podloženo i odjinud, lidé budou volit jinak v Evropských volbách. Lidé se u toho cítí volněji, při Evropských volbách ukázat svůj názor, než při lokálních. Takže si myslíme že Květnové Evropské volby v příštím roce nabízejí velkou příležitost. A v Británii si myslím, že pan Barroso, ten skvělý muž :) , jehož mnoho predikcí se skutečně vyplní a my vskutku Vyhrajeme ty Evropské volby (BBC News: 'UKIP could win Euro election', says Barroso). Ale nevím to najisto. Myslím však že máme slušnou šanci. Ale pokud se nám to podaří, bude to vítězství s jasným poselstvím: Odejít z EU nevyřeší všechny naše problémy, ale odejití z EU nám dává příležitost získat zpět kontrolu nad vlastními životy. Dát moc parlamentu tam, kde by měla být. Získat zpět stupen nejen sebekontroly, ale i sebeúcty. A dává nám to šanci zbavit se excesivních pravidel pro tvorbu zaměstnání. Pravidla taková, že našich 4,5 milionu firem je teď příliš vyděšených, než aby si najali další zaměstnance.

Dává nám to příležitost uvědomit si, že Barroso a Van Rompuy, a celá Evropská instituce začala být doslova posedlá myšlenkou globálního oteplování, že se jednomyslně dohodly protáhnout Evropskou ekonomii tím, že teď desítky milionů lidí zažívá drastickou chudobu, a toto radikálně ničí Evropské a Britské výrobní hospodářství. A to v době kdy Amerika a Čína tlačí levné energie, například břidlicový plyn, nebo jiné levné alternativy fosilních paliv. Dalo by to Británii možnost uvědomit si, jaký obrovký error jsme udělali při vstupu do celní unie.

Malé Lucemburské Švýcarsko má více obchodních smluv než Británie!



Moji rodiče si mysleli, že hlasují pro vytvoření prostoru s volným trhem, nikdo jim nevysvětlil že vlastně vstupujeme do celní unie, což jenehorázně zastaralý koncept z 19. století. A důsledkem tohoto jsme nyní uvěznění v něčem co nás nejen svazuje vnitřním svazkem regulačních norem. Také však to omezuje svobodu našeho pohybu a akcí Mimo tuto unii, takže Malé LucemburskéŠvýcarsko, jenž není členem této celní unie, je schopno sedět na jednáních WTO. Malé lucemburské Švýcarsko je schopno domluvit si vlastní bilaterální obchodní smlouvy s kýmkoli se jim zachce. Malé Lucemburské Švýcarsko má více smluv s předními mimoevropskými státy, než máme my jako členi této šílené Unie a jako členi tohoto šíleného argumentu, že abychom měli slovo na světové obchodní úrovni, musíme se vzdát kontroly nad svoji obchodní politikou nezvolenému Evropskému komisaři. Země které uspějí v budoucnu, budou ty které prohlásí, že přestože Chtějí být vstřícní ke svým Evropským sousedům, i přesto chtějí být plně zapojeni do světového trhu a světové ekonomiky. A abychom uspěli ve světovém měřítku, musíte být flexibilní, adaptabilní, kompetitivní, musíte mít takový daňový režim, který skutečně vítá zahraniční investory. Všechny tyto věci jsou pro zemi jakou je Británie dostupné, a myslím že bychom tímto dali velmi dobrý příklad i zbytku Evropy.

Jasný důkaz že suverenní parlamenty ZAMEZUJÍ válce



Ale je zde jedna věc, která se odehrála v posledních dvou měsících, která mne totálně a absolutně přesvědčila, že mít samostatné a suverénní parlamenty, které se dají případně s pomocí voličů pročistit jednou za 4 nebo 5 let, je nezměrně lepší než systém nastavený Evropskou Unií.
Seděl jsem jednoho pátku v místnosti, hned vedle BaronkyAshton. Baronka Ashton, která pochopitelně nebyla nikdy v jejím životě zvolena absolutně Nikam, a jejíž hlavní nárok na slávu čiší podle mne z toho, že byla kancléřkou Kampaně pro nukleární odzbrojení v letech 79-82, takže v hlavních zákonodárných rozhodnutích od druhé světové války byla na špatné straně argumentu. A tato baronka je teď nejlépe placenou političkou na celé světě, ale díky bohu, zahraniční politika je věc, nad kterou zatím EU nemá jakoukoli reálnou nadvládu. A já říkám Naštěstí! Protože co udělala naše dolní sněmovna, ani ne dva měsíce nazpět, tím že řekla NE Cameronovu velice narychlo sepsanému pro-militantnímu návrhu připojit se k Americe a začít raketové útoky na Sýrii. Vlastně bez toho, aby se na jediný okamžik zamysleli nad tím, jaké ta válka bude mít cíle, kam povede, a kdo by v případe Assadova svržení vedl tu zemi. Bez prezentace jakéhokoli náznaku řešení těchto otázek, dolní sněmovna řekla NE.
A jako důsledek tohoto NE Obamovi zmizel vítr z plachet. A zatímco nemusíme Assadovi úplně věřit, alespoň se stalo to, že jsme dostali špetku naděje že nezabředneme do války v Sýrii, která by mohla zažehnout spory v celém regionu.
Jaký znáte lepší příklad toho, že samostatné, suverénní parlamenty, vyjadřující svou vlastní svobodnou vůli, jsou schopny promítnout větší vliv na světovou situaci než když se vzdáme všeho v co věříme, a všeho za co naši předkové tvrdě bojovali, ve prospěch Barrosa, Rompuye a té odporně zkorumpované bandy kriminálníků v Bruselu?


Já neříkám že toto může být dosaženo rychle, ale tvrdím, že Evropské volby příští rok určují podstatný a velmi důležitý rozcestník. A také říkám, že země, která v tomto musí udat cestu je Velká Británie. Pokud to zvládneme My, tak nás mnoho dalších bude následovat. A za pár krátkých let skončíme s Evropou samostatných, suverénních států, obchodujíce spolu, pracujíce spolu a rozbagrujeme ty odporné budouvy v Bruselu, a pošleme do důchodu Van Rompuye a všechny ostatní, a svět bude lepším místem...

Děkuji Vám.

P.S. co se týče Evropy a jejího propadu do bažin historie, o tomto píšu na Facebooku silně euroskeptickou skupinu.. Rád Vás tam případně uvidím! :)

neděle 13. října 2013

Po delší době opět sčítání: Jak si vede EU?


Evropská unie je financována Francií a Německem, resp Byla. Hollande do tohoto hodil trochu cihlu. Nicméně alespoň k tomu německu: Německo je druhá nejvíce zadlužená země v celé evropě, soudě podle dluhu zahraničním institucím

Well, a kdo že je financován?

Itálie:

Itálie je třetí největší ekonomikou v EU a tato země má veřejný dluh již na 130% HDP,  Budou ho schopni vůbec kdy splatit? A kdo? Španělsko má také jednu z nejrychleji stárnoucích populací na světě, Italské ženy, pokud vůbec nějaké děti mají, tak většinou jedno, zatímco pro udržení solidní ekonomiky a demografické stability by byly potřeba alespoň 2. Dluh je, z Evropského pohledu vcelku nízko, na 12%. Nicméně počkat, jejich nezaměstnanost u mladých lidí je na úrovni 40%. A to jsou lidi, kteří budou později daněni aby splatili ten hrozný dluh. A bez pracovních zkušeností to jde velmi těžko, získávání slušného zaměstnání.
Tedy v Itálii prakticky nejsou nová pracovní místa, státní dluh je jak utržený ze řetězu a stárnoucí populace snižuje příjmy na daních a zvyšuje odvody na důchodech a medicíně. A ti co to budou táhnout na hrbu.. nemají co dělat. Perfect.

Španělsko:

Jedna z největších Evropských zemí, která není v recesi, ale rovnou ekonomické depresi. Je potřeba to demonstrovat? Nezaměstnanost na úrovni 26,3% To znamená že více jak jeden ze 4 práce schopných Španělů je doma a pobírá dávky. Co více, nezaměstnanost mezi mladými lidmi je na 57%.. Opět, to jsou ti, kteří budou do konce svého života čím dál více daněni aby dluh splatili, to pokud bychom počítali s teoretickou možností že struktura EU tak dlouho vydrží.....
Je potřeba jít dále? Španělská vláda utrácí biliardy na podporách a důchodech, které prostě nemají. Jejich státní dluh vyskočil ze 30% v roce 2007 na úroveň přes 90% v současnosti, a brzy šťastně prostřelí hladinu 100%.

Portugalsko:

Portugalsko je jedna z menších zemí v EU, jsou u Atlantiku, a jsou na mizině. Portugalsko muselo být podpořeno (bailed-out) zbytkem Eurozóny, čísla jsou přes 78 miliard €. Jejich státní dluh je teď na hladině 128%, ted jen o chlup níže než Itálie. Nezaměstnanost je nyní kolem 16,5%, což je dlouhodobě neudržitelné. Nezaměstnanost mezi mladými lidmi je na úrovni 42%.
Zde je pohled na jejich dluh z dlouhodobého hlediska:


... Ale i přesto politici a tisk stále vyhlašuje konec recese, Happy days are here again, Od příštího roku to půjde jen a jen nahoru. Ale to je víte co? Bullshit!

Když jsou mladí lidé bez práce, na podpoře, a nemohou si ani
otevřít vlastní obchůdek, například stánek se zmrzlinou, díky všem těm obchodním a hygienickým regulacím které EU tlačí.. tak brzy nastanou studentské protesty, podobné jako třeba shodily u nás komunismus na přelomu 90tých let... Tedy buď nastanou, nebo mladí prostě zůstanou doma a budou pařit střílečky, jiná možnost prakticky není. Šance že je někdo zaměstná každým dalším měsícem podstatně klesají.

Nezaměstnanost mezi mladými lidmi v Eurozóně a těchto zmiňovaných státech:



Evropě došly ojra


Tedy celkově: Evropa má přes 20 milionů nezaměstnaných. Tito všichni pobírají dávky a další benefity a nepřinášejí vůbec nic produktivního, pouze itrácejí co dostanou. Nezaměstnanost mezi mladými lidmi je jak "Netanyahuova Bomba" a tedy nebude trvat dlouho a lidé lidé vyrazí do ulic. Nebo aspoň měli by. Zaráží mne, že to všechno doposud probíhá víceméně klidně, ikdyž protestů po celé přímořské Evropě bylo až dost. A to i ve Francii, která byť je tahounem EU, tak zavedla doslova diktátorské daně na firmy a bohaté, a ti se prostě sebrali a odešli za hranice do Belgie. A nebo stěhují fabriky a odcházejí do Turecka, Indie nebo jinam.


Je tedy krize zažehnána? Well, Byly promazány dluhy? Proběhla deregulace podnikání? Proběhla deregulace energií a emisí? Poslal už někdo vskutku podstatně bankovní kartel k šípku?
Nope. Ne a ne, ne, ne. Tedy Krize je stále vesele na cestě.

Jaké by bylo institucionální řešení?


Well, pomohlo by kdyby EU šla do horoucích pekel, ale to se dobrovolně nestane. K tomu jim bude potřeba strčit pomyslnou hlaveň brokovnice do levého ouška. Přinutit je abdikovat, umožnit státům přejít na vlastní měny a devalvovat podle jejich vlastní potřeby či hodnocení trhu.


Jak se připravit na úrovni jednotlivce?


Jediné co se dá jasně prohlásit je, že pokud je někdo mladší generace, na stáří nedostane od státu ani floka. Resp. dostane Něco, ale pravděpodobně to co dostane mu nevystačí ani na jeden solidní oběd.
Tedy, jeden každý z mladé generace by měl spořit na vlastní důchod. Spořit v reálných věcech. I kdyby to bylo víno, cigarety, sklenice od piva, zlato, nebo pytlíky soli. Prostě něco reálného, co mělo, má a bude mít hodnotu.
Jak akcie, tak státní dluhopisy, samotné měny ale i nemovitosti mívají ať už na chvíli nebo dočasně hodnotu a cenu Nula.
U nemovitostí může být kupříkladu skrze zabavení státem, nacionalizaci.
U Akcií to je díky tzv. riziku třetích stran. Příklad z nedávné doby: Při 9/11 byl na týden zavřený Wall-Street, tedy pokud někdo chtěl prodat akcie nebo dluhopisy, vzít peníze a odjet ze země, nemohl. Prostě nemohl. Vše bylo zavřeno. V tomto případě buď mít peníze hotově, a nebo drahé kovy či případně teoreticky diamanty.

Dobrá pojistka je také druhé občanství, druhý pas, pokud by byly uzavřeny hranice, tak občané cizích zemí většinou mohou odcestovat domů.

atd atd. Je toho více, hlavní však je: připravit se dá.
Lidé rádi říkají: Ale co s tou Evropou nadělám?
S Evropou nic, ale co se týče dopadů zákonodárné stupidity na vlastní osobu, tam je pole možností obrovské. Toho co se dá dělat osobně, aby se člověk připravil, obrnil a pojistil.. Toho je vážně dost.

pátek 6. září 2013

Sýrie.. Obecný pohled, Spojenci, Amerika, Bombardování a ticho po pěšině

Well, na základě poptávky píšu pohled který jsem nakumuloval z mnoha zdrojů... Ohledně Sýrie, ohledně blízkého východu, a ohledně Americkejch zkurvysynů, kteří Sýrii chtějí rozbombardovat na štěrk..



ammm... chtěl jsem říci rozbombardovat Ještě více.

Sýria, stát ve středozemí, nedaleko od Suezu. Průplavu, kterým proplouvá velmi podstatná část světové ropy, ale i cca jedna desetina světového lodního transportu vůbec.

Sýria je v oblasti největším a nejbližším strategickým spojencem Iránu. A vy víte o čem je Irán že? Ropa... Největší světové zásoby zemního plynu a třetí největší certifikované zásoby Ropy na světě... Ahhh, jak jen si na ně Amerika brousí zuby... Ah, omlouvám se, Jak jen američané chtějí Iránu POMOCI přeci.. Nesmím si plést politické pojmy.

Jinými slovy, poté co Amíci POMOHOU Sýrii K DEMOKRACII, už budou jen malinký kousíček od toho přinést osvětu, demokracii a mír i Iránu a obzvláště jejich ropným polím.

A v tu chvíli by Amíci, ve své mírumilovné snaze přinést klid a mír jak na hřbitově do celého světa, drželi v šachu Čínu, protože velmi velká část činské ropy je z Iránu. Dokonce číňani investují do rozvoje tamějších ropných polí... (kupř: Čína investuje 20 billionů $ do Iránských ropných polí ...)

Amerika proto má na Iránu záměrný kříž již hodně dlouho. Od svržení vlády tamějšího premiéra Mosaddeqa, poté co znárodnil jejich ropná pole a nasazení své břichomluvecké loutky, přes podporu Husseina při použití chemických zbraní proti Iránu, financování a trénink Al kájdy z původních kočovných Mujahedeenů a podobných skupin v oblasti na destabilizaci celé oblasti ...
......aby mohli přijít a Spasit je...

Celková situace : spojenci Sýrie

Již jsem psal, že Irán má největší zásoby zemního plynu na světě, stejně tak jako 3tí největší zásoby ropy na světě.. Ergo, jejich spojenci jsou pochopitelně jejich klienti. nicméně to není všechno.

Spojencem Sýrie je však Rusko

Sýrie je jediná země ve středozemním moři, kde má Rusko svoji vojenskou základnu, tedy kde mohou jejich vojenské lodě svobodně kotvit. Město Tartus tuto základnu hostí již od roku 71.

Navíc Syřané jsou v top 10 klientů Moskvy přes jejich nákupy Ruských zbraní a tanků.

Na energetické stránce, Rusko provozuje v Sýrii mnoho firem v energetické oblasti, například firmu zpracovávající zemní plyn, další firmu s plynem i ropou, firmu vyrábějící ocelová potrubí atd..

A na politické straně, mimojiné i díky vojenské spolupráci se Rusko mnohokráte vyjádřilo na podporu Assadova režimu..

Spojenec Sýrie číslo 2: Impérium Číny

Již jsem to zde rozebíral.. Jejich zájem v obecném měřítku je: Nenechat zdroj své ropy padnout do moci Ameriky... Nenechat se držet v šachu. A pokud padne Syrie, Amerika ve svých koloniálních válkách pravděpodobně půjde po Iránu......

Kdo stojí proti Syrii? World enemy nr. 1 USA:

Ať se člověk podívá kamkoli, všude Amerika finančně a materiálně podporuje diktátorské režimy , zatímco na oko prohlašuje že jim jde o právo, čest, mír, demokracii atd atd... zatímco doma prohledávaj každýho až po endoskopii, když vstupuje do letadla, tak mezitím vyvážejí zbraně do Mexika, podporují Al Kájdu v Sýrii a podporují prakticky všechny diktátory v dohledu... (Toto se mi odkazy podkládat nechce, to by vydalo na celé knihy. Pokud chcete, hledejte sami. Zdroj: google)

Jak je to s nechvalným lídrem oblasti? Israel a Sýrie?

Z toho, že Amerika podporuje Israel... Prakticky mu líže boty... Dokonce až tak, že žádný amercký president poslední doby .. by nebyl zvolen, pokud by veřejně nepodpořil Israel...

Tento rok jsou dokonce zprávy, že v Syrii zaútočily Israelské bombardéry. Amerika věří, že cílem byla kolona přepravující protileteckou výzbroj. Útok byl blízko hlavního města Sýrie, Damašku...

Tedy vztahy mají všechny šance být napjaté, daří se jim však zůstávat mimo pozornost médií..




Dále: Jaká je vnitřní situace v Syrii .. politicky atd?

.. a jak zní tlesknutí jednou rukou? Jak voní modrá?
.. Nejlepší bude asi nechat mluvit jednu z nejvíce povolaných osob, velvyslankyni ČR v Syrii:
Taky ani páru? :D
To jsme na tom stejně...

Nebo zde: český článek
Očma Syřana: Radikální Islamistická vláda by nebyla lepší než Asad
(Také nic moc neřekne... Očividně mají vnitrostátní autocenzuru neuvěřitelné síly...)
... mimochodem, zajímavé -slyšel jsem že, že Asad ma u Syřanů větší popularitu než Obama u Američanů, Cameron u Britů a nebo Hollande u Francouzů.. Ale Hollandova popularita je na nule už nějakou dobu..

A další článek, tentokráte více vypovídající o sitaci uvnitř Damašku..
Šejk mi povídal že jsem neviditelný.... slovo Sexjihád slyším prvně ale nový termín to rozhodně není.. Děvky pro vojáky je stará známá tradice. Velmi zajímavý pohled na Assadovu rodinu ... Už se těsím na druhý díl rozhovoru...!!!

A konečně aktuální prohlášení Syrského velvyslanectví v Praze o celé situaci.. Znějí Velmi velmi rozumně, a s mnohými jejich prohlášeními plně souhlasím.. nenašel jsem v jejich tvrzeních žádný větší spor s fakty která pozoruji v celém mišmaši... Dokonce zde potvrdili to, že se Amerika snažila zamezit návštěvě nezávislých kontrolorů, ale selhal jsem ve snaze najít to v tisku, je to jak jehla v kupce hřebíků :)
Snad jen malá poznámka.. Slyšel jsem že prý vyřízení té žádosti o vstup mise OSN nebyla až tak úplně okamžitá, ale to je pouze detail, možná jen snaha médií režim pošpinit, kdo ví..

Well, ale pojďme více k tématu, do bližší minulosti... Sýrie aktuálně


V sýrii jsou dvě hlavní složky. Vládní síly vedené Assadem, a poté povstalci financovaní a zbraněmi zásobovaní Západem, amerikou skrze Turecko a jiné proxy...

And now.. v Březnu tohoto roku byl v Sýrii ohlášen útok pravděpodobně chemickými zbraněmi, 25 mrtvých, a byl pochopitelně obviněn Assadův režim, a to i přesto že mnoho ze zabitých byli vládní vojáci..


Assadův režim se odvolal k UN, aby přišli incident prošetřit (.. čemuž jsem slyšel Američani snažili zabránit, ale nemám na to podpírající články). K návštěvě došlo, a dva měsíce poté vyšla od  Del Ponte (diplomatky UN) zpráva, že Sarin byl pravděpodobně použit rebely, díky "po domácku vyrobenému odpalovacímu činidlu", které by se v profesionálních raketách nevyskytovalo.. Důkazy však nebyly prokazatelné, jednalo se pouze o silné podezření. O chvíli později bylo toto podezření potvrzeno i Ruskem...
 
Tedy žádné podložené důkazy poutající Assadův režim k tomuto útoku...

Přesto však Obama incident označil jako překročení pomyslné červené čáry v mezinárodních zákonech, které je potřeba potrestat.

(Takticky přehlížejíce téměř stovku případů kdy se podobných útoků zbraněmi Hromadného ničení dopustila Amerika nebo Israel.. Příklad: Hirošima, Agent Orange, napalm a další metody pro vyhnání povstalců z lesů ve Vietnamu, kobercové bombardování v Afghánistánu, Ochuzený uran a bílý fosfor v Iráku, Operace Fast and Furious, která posílala stovky tisíc zbraní do Mexika...
Nemluvě o separovaných popravách, žádný soud, žádné důkazy nic.. Mluvím o bezpilotních letadlech v Pákistánu i na mnoha a mnoha jiných místech

A to už vůbec nemluvě o zbraních hromadného Informačního ničení/sledování ... se svým špionážním programem který monitoruje KAŽDÉHO JEDNOTLIVÉHO ČLOVĚKA NA ZEMĚKOULI...

Ale to je všechno v pohodě kluci a děvčata... Vůbec nic se neděje... Strýček Sam přeci dostal Nobelovku...)


A nyní jsou komisaři UN stále v Damašku, tak Prý Assadův režim úmyslně použil další Sarin jen pár kilometrů od  hotelu, kde sídlí komisaři UN... Přestože velmi dobře věděli, že to Obama považuje za překročení "rudé čáry" ... A navíc skoro přesně rok po Obamově prohlášení..??
Nedává to smysl. Jediný kdo by na tomto měl co vydělat by byli povstalci, Nikoli Assad.

Okamžitě po akci Obama a Cameron prohlásili že MUSÍ vyrazit do akce a všechny je tam podříznout osobně..
Cameron byl však schlazen svoji sněmovnou v něčem co bylo prohlášeno za nejhorší porážkou britského premiéra za posledních několik desetiletí... takže ten kohout na britském smetišti trochu vychladl...



Chvíli později byli komisaři UN vpuštěni i na druhé místo útoku a opět byly potvrzeny známky Sarinu,
opět však žádná konexe na režim.
Kromě toho že prý Francie má družicové snímky povtrzující odpálení z míst kontrolovaných Asadovým režimem. To však, jak jistě uznáte nedokazuje vůbec nic. Pokud by byla raketa odpálena z kasáren... Tak neřeknu, ale pouze z teritoria pod kontrolou... příliš slabé. Plus: zdá se že i tento útok byl proveden po domácky vyrobeným zařízením

Jinak se zdá že důkazy nejsou jakékoli, to bychom je totiž slyšeli div ne i v televizních reklamách...

Mezitím Amerika poklidně do Středozemí vypustila další, již pátou válečnou loď, tentokráte torpédoborec ... s 90ti sily na hlavice různého druhu, nejčastěji Tomahawky...
Rusko více jak 12tou ...

A v podobném okamžiku též Rusko a čína odešli z jednání United Nations o celém Syrském incidentu. Obě moci mají právo veta, tedy jakákoli akce nebude moci být chválena UN, Ergo pokud US zaútočí, UN by je mělo napadnout, nebo alespoň taková je teorie...

Chvilku poté kdo jiný než putin adresoval Obamovi projev, v němž ho žádal aby jednak přemýšlel, ale hlavně přemýšlel jako držitel Nobelovy Ceny .... překvapivě za mír...

Obama prohlásil, že zásah BYL proveden nervovým plynem, přestože to ještě v té chvíli nebylo podložené důkazy které by byly známé veřejnosti, taktéž nebylo a stále není jasné veřejnosti, na jakých faktech je založeno Obamovo skálopevné přesvědčení že za útokem je Asad... Opět, důkazy nikde.

... A volal po zásahu.
Volal po něm však s předchozím schválení Senátem. Návrh zatím prošel předběžným schvalováním Senátní Komise Pro Mezinárodní Vztahy, a je tedy na cestě do plného Senátu.

.. Nevím jaká je přesně časová linie této zprávy, ale tvrdí se, že 12 zemí NATO se zřeklo účesti v operaci proti Syrii.. Rusko je samozřejmě na této straně také..

Dále k tématu: Byly reporty, že ve středozemí někdo odpaloval rakety, které pak ale neškodně dopadly do moře. K incidentu se pak ohlásili Israelští se slovy, že testovali funkčnost protiraketového systému...
Mimochodem v odkazu pod článkem je odkaz na související, kde Zeman tvrdí, že V sýrii válčí dvě zla.. Diktátor a teroristé... Tedy rozhodně nesouhlasím s klasifikací Asada jako Diktátora... Nemyslím že by to bylo natolik černobílé.. Jak jsem zmiňoval: Většina Syřanů Asada podporuje... Oproti tomu Hollande, nebo Obama... Darmo mluvit :) Revize po přečtení článku Šejk mi ... : Výrazně nesouhlasím s klasifikací Asada jako diktátora.. Na tomto poli nemá Zeman vůbec ale vůbec co mluvit.

Tedy

Plán USA ohledně Syrie:

Co tak čtu, tak USA má plán Neposílat do Syrie jednotky, ale pouze je z lodí rozbombardovat nadrobno. A dokonce jsem slyšel že raketami s plynem. Tedy Sýrie toto dělat nemůže ale USA ANO???
A dokonce bez schválení EU??? Pokrytectví nejvyššího řádu

Dále: Útok by prý Neměl mít za cíl svržení režimu ale pouze "poslání výstrahy" ... hmm raketami s plynem.. hmmm...
A co takhle raději nějakou formu soudu, hm??

Zde je o jejich """""Strategii""""" podrobnější článek... Který zároveň ukazuje, jak by se to všechno mohlo radikálně zvrtnout...: Obamův plán pro Sýrii se může Velmi ošklivě zvrhnout... .. a to zvláště díky vyšším zájmům v oblasti a jiným věcem.

Jinými slovy, plán je Velmi nejasný, pravděpodobně i samotnému Obamovi.. Hlavní je, zaplatit militantnímu komplexu těch 110 milionů $ ....nebo kolik.... za jednu každou hlavici, a jede se dále, Válka je byznys.

Suma Sumárum: Žádné konkrétní plány nejsou. Ani zdaleka nic co by se rovnalo plánům na D-Day nebo tak něco..


Otázky ohledně akce v Sýrii které je NUTNO položit:

KDE JSOU KSAKRU JAKÉKOLI DŮKAZY?????
Když Syrie nemůže používat Sarin, Proč se k tomu chystá USA???
Kdo sakra dal Americe právo ty mezinárodní zákony porušovat kdykoli se jim zachce, viz Agent Orange, Ochuzený uran atd.. výše, Ale jakmile to udělá někdo jiný, okamžitě ho potrestat jak zlobivé děcko????
Kde sakra Amerika po všech jejich válkách, aférách, podvodech, celosvětových špionážích atd .. bere tu drzost poučovat KOHOKOLI o nějaké moralitě nebo tak něco????
Pokud už se dokáže vina Asadova režimu, Proč zásah a ne raději soud, s přelíčením, výpisem důkazů, atd atd??? Když to bylo dobré pro Němce, tak proč ne zde????
Když je Rusko zcela jasně proti zásahu, odešli dokonce z jednání UN, Jaká bude Jejich reakce?
Rusové mají navíc v Syrii základnu.. Co kdyby od nich přišel odvetný úder?
Co Suezský kanál.. Nebude ohrožen provoz?
Jak na zásah budou reagovat spojenci Sýrie v Iránu? Nezastaví například na chvíli tok svoji ropy?
A co ceny ropy obecně? Nepošle je to k oblakům?
A co civilní ztráty na životech? Pokud už rakety, jak se US chce vyhnout vybombardovávání civilistů? Jak se chtěji vyhnout páchati stejná zvěrstva jako ta, ze kterých obviňují Asada?
Co UN? Neprovedou po útoku proti Americe odvetnou akci za porušení mezinárodních zákonů?
A co ty zákony obecně? Má Amerika sama vlastním rozhodnutím pravomoce obejít schválení UN, které teď očividně nebude?
Čím přesně zásah proti Sýrii pomůže Syrskému obyvatelstvu????
Nevyřešili jste Irák, Lybii jste přivedli na pokraj kolapsu, a to nemluvím o Afghánistánu a dalších válkách, které jste prohráli a zmršili. Jaké máte podklady pro to, sugerovat někomu, že Sýrie bude mít lepší výsledky? Že jim vskutku přivedete demokracii, lásku mír a prosperitu strategickým bombardováním???
Hej, pokud chcete někoho zachránit, spasit, proč vy spasitelé nezačnete vlastní ekonomickou situací? HM?? Detroit? California??


Co v článku Nebylo zmíněno:

Obě strany masivně popravují tisíce lidí na téměř denní bázi.. Většinou kulkou(ami)..
Že Syrští povstalci víceméně jsou pobočka Al Kajdy..
Rebelové neustále řvou Alláhu Ackbar..
60% amerického obyvatelstva je PROTI zásahu
a zdá se že čím dál tím více lidí chápe zahraniční politiku US.. Tedy imperiální conquest, boj o ropu..
Mnoho amerických vojáků již chápe že budou účastí v Sýrii bojovat na straně Al kajdy a publikují proti tomu svoje fotky s odpovídajícím prohlášení na sociálních médiích...
.. že Britové do Syrie vyváželi chemikálie, ze kterých se dá Sarin také vyrobit... Ale tak to není vcelku nic převratného, s laboratoří se Sarin dá vyrobit i ze zubní pasty s flórem, Ten je hlavní element, resp. florovodík, ale vodík je k sehnání "za páďo tunu"...


Související dokumenty & odkazy k Sýrii:

Timeline iDnesu: Syrský konflikt
.. kde se ale nedosvíte skoro nic podstatného jako zde, ale našel jsem ho, tak pro úplnost dat posílám dále.

Zpravodajsý pořed Ruské televize:  Syrský deník .. proti této reportáži však mám mnoho výhrad... Jednak nedává celkový pohled do problematiky, podobně jako se o to snažím zde... Druhak se vyhýbá jakékoli zmíňce o vztahu Ruska a Syrie, Dále: nezaměřuje se na celkovou politickou situaci a pouze dělá rozhovory s vojáky.. To je něco jako ptát se uklízečky Jak se daří celé firmě...

Syrská ambasáda v Praze

.. ostatní věci byly zmíněny přímo ve článku...

Aktuální novinky o Sýrii najdete na:

stránce na facebooku, kde pravidelně píšu novinky: Eu Kráčí Fprdel ...
Pokud Vám ve článku něco chybí Prosím neváhejte napsat komentář, případne mi napište na FB zprávu... Jsem ten co v té skupině píše většinu článků..
Pokud by se Vám článek líbil, rozhodně se nebojte ho sdílet až do umoření :) Máte k tomu moje svolení. Ostatně proto jsem ho také psal, abych lidem poskytl trochu obecný pohled na celou situaci...

sobota 11. května 2013

Nigel Farage, projev z 8.5.2013

Hezký den Vám všem



Budoucnost Evropy v době krize.. Nemyslím si že dnes mluvíme o Evropě, mluvíme o Evropské Unii. A já osobně si myslím že to jsou dvě hodně odlišné věci.
Jsou "Evropa" ty obrovské konstrukce ze skla a oceli v Bruselu, Lucembursku a Štrasburku? Je to ta vlajka? Je to ta hymna? Je to Herman Van Rompuy?

To je Evropa?

Ne, já osobně si myslím, že slovo Evropa bylo zneužito, tímto politickým projektem, a tito lidé tvrdí že reprezentují Evropu, což já osobně si nemyslím že dělají.

Myslím že Evropa je živá, vzrušující - zdaleka ta nejvíc vzrušující část zemského povrchu, kde máme obrovskou kupu jazyků, kultur a historických pozadí, talentů a individualit...

A co se teď děje, tento pokus shluknout všechny pod myšlenku nového jednotného státu... víte možná někteří lidé jako pan (nesrozumitelné) tomuto věří, ale to jak je tento plán prováděn je lež od samotných základů.

Nebylo to lidem vysvětleno, že plán jako v našem případě, při vstupu do Společného trhu byl ten, že se stane politickou unií a jak pan (?)Svoboda(?) říkal, že když Euro bylo představeno, jeho implikace nebyly nikomu vysvětleny.

A když konečně začalo být vidět co a jak, což se stalo při jednání o evropské ústavě, a pan Giscard d'Estaing přišel s ústavou, tak tam bylo vůbec poprvé jasno, že je vytvářen stát.

Co se stalo? Francouzi řekli Ne, Holanďané řekli Ne, a každý ví, že většina členských států by byla bývala řekla Ne. A co udělali? Pouze změnili název na Lisabonskou smlouvu bez vzdáni se jediné špetky moci a s projektem pokračovali, tedy dokud Irové řekli Ne a byli nuceni volit znovu.

Takže můj argument je, že tato unie, tak jak dnes stojí je, není jenom nedemokratická, ale přímo principiálně protidemokratická, a to jen podle toho, jak byla založena.

Co je však vážnější je, že celá tato věc je založena na špatném předpokladu. Já plně chápu francouzské intelektuály v roce 1948, kteří tvrdili že je potřeba něco udělat. Tři vlny německé agrese za pouhých 70 let, s katastrofálními následky pro celý svět. Ale zrušení státních útvarů není cesta k míru, problém byl ten, že Německo nebyla v žádném smyslu demokracie. Demokratické státy nejdou jeden s druhým do války. Co jsme měli byli bývali udělat - propagovat demokracii, nikoli tuto myšlenku že zrušíme jednotlivé samostatné státy a spřáhneme lidi do státu jednoho, protože jak nám zcela jasně ukázala Jugoslávie, pokud přinutíte lidi být spolu, proti jejich vůli, tak nejen že ani zdaleka nepřivedete mír, spíše naopak odstartujete válku.

Nynější evropská krize byla zcela prostě předpovídatelná už od prvního dne, a bylo to naše členství v Evropském mechanismu směnných kurzů, který mne vytáhl z byznysové kariéry do politiky. Nefunguje to a fungovat to ani nemůže.

Plnohodnotná unie s volným pohybem lidí, to je něco co severní evropské země nikdy nepřijmou, a jenom samotné přesouvání peněz tento kulturní problém nevyřeší.

Evropa JE rozdělena na sever a jih, a já nevidím že by se situace zlepšovala. Dokonce si myslím že s každým dalším týdnem se situace zhoršuje.
Takže tu máme duševní bitvu. Ekonomický selský rozum říká Rozdělte Evropskou Unii, nechte ty země znovu nabýt svobody, dejte jim možnost devalvace a šanci - podobně jako Island ukázal - že se mohou dosta zpět k prosperitě. Ale naproti tomu máme železnou politickou vůli nepřiznat chybu.

Myslím že Evropská Unie skončí v masivní vlně násilí, myslím že skončí v politickém extrémismu, myslím že skončí tam že severní země a jižní země se budou k smrti nenávidět.

Ironické je, že projekt, který měl zabránit nacionalismu ho nyní vybuřuje.

Pane předsedo, já jsem více potimistický pro sever Evropy. A rád vídím, co pak Bolkestein řekl minulý měsíc (odchod z EU - http://diepresse.com/home/politik/eu/1390364/Niederlande_ExKommissar-Bolkestein-fuer-EuroAustritt?_vl_backlink=/home/politik/eu/index.do )
A dokonce ještě více jsem překvapen tím, co přiznal jeden z architektů Evropské unie, Oskar Lafotnaine, že je to katastrofa (http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-evropa/c1-59840290-je-cas-premyslet-o-zruseni-eura-tvrdi-nemecky-exministr-financi-lafontaine). A já jsem s ním minulý rok debatoval na Swiss Economic Foru ... a on si tehdy byl skálopevně jistý, že Euro je úspěšné.

Jedna věc je jasná, že Británie po našem debaklu s mechanismem směnných kurzů, zůstalo mimo Euro. Ale i přesto že nejsme v kruhu zemí s Eurem, Británioe bude i nadále hrát velmi vlivnou roli v celé této Evropské debatě. V britské populaci je nyní podstatná většina lidí, kteří chtějí vztah s Evropou, který by byl založený na obchodě, kooperaci, dobrých sousedských vztazích, domluvit si společné minimální standardy a prostě všechny ty věci, které bychom se sousedy měli chtít domluvit, ale hodně více se věnovat zbytku světa.

Myslím že Británie odejde z EU pravděpodobně během příštích 5-6 let, což by poskytlo povzbuzení dalším národům. Takže si nemyslím že tento projekt může přežít, a nemyslím si že je legitimní. Je mi jen velmi líto že tento experiment musel být zaplacen desítkami milionů rovníkových evropanů, kteří byli přivedeni na mizinu a do strádání.

pondělí 4. března 2013

Proč zlato neroste?

Proč je zlato drženo pod pokličkou?

Velmi dobrá otázka...

Pokud by drahé kovy byly jen komodita, nedávalo by to smysl, resp vůbec by se to nestalo, ale vzhledem k tomu že jsou již nějakých 5000 let využívány jako platidlo, platilo se s nimi v té době když nikdo o papíru ještě ani neslyšel.. Well..

Pojďme se tedy podívat na některá související fakta okolo...

Všechny velké země v současnosti manipulují měnový trh tak, aby posílili svoje exporty. Měnový trh je tedy diskreditován, zmanipulován.. ( FED, ECB, BOJ, PBOC atd atd)
FED i ECB nakupují masivní hromady státních dluhopisů tak, aby některé státy měly levné splátky státního dluhu, mohly tak dále vrávorat kupedu. Trh státních dluhopisů je tedy zmanipulován, respektive skoro generován, když člověk vidí že například FED kupuje nějakých 90% Amerických státních dlhopisů... Jinými slovy bez něj by na ně ani Pes nohu nezved.. (FED buing 90% of treasuries)
Akciový trh je manipulován.. Fed nedávno přiznal, že současná výšina, na kterou se americké akciové trhy dostaly je díky jejich zásahům, nákupům.. Další indikátor manipulovanosti je tzv VIX index, který promítá krátkodobé výkyvy v trzích... Který je teď na vůbec nejnižších hodnotách od jeho vzniku..
Energie jsou manipulovány, viz moje nedávné komentáře na toto téma..

Suma sumárum, že trh drahých kovů NENÍ MANIPULOVÁN je nemožné.







A teď otázka: Měl by být výše, nebo níže - tedy ho někdo "podpírá"?

Well, podívejme se na následující body:

1) Celosvětová exploze poptávky viz čínská nákupní mánie
2) Klesající produkce a tedy rostoucí náklady na produkci
3) "Měnové války" neboli tisknutí peněz na oslabení měny a posílení exportů
4) Nekonečné tisknutí peněz ať už jde o QE1/2/3, OMT, LTRO, BOJ Easing,
5) Globální ekonomická recese
6) Rostoucí nepokoje a revoluce/války
7) Rostoucí korupce na nejvyšších úrovních
8) Zadluženost až do nekonečna.. Viz obrázek
9) Repatriace zlata - viz Německo chce své zlato zpět
10) Rostoucí počet válek, viz nedávno Francie, ale i Američani rozšiřují počet základen

Důvodů je více, ale není na ně jasný důkaz, evidence je spíše nepřímá.

Za těchto okolností by zlato mělo být Radikálně výš.

Že není?

SUPER, aspoň ho můžete nakoupit více na váhu! :D

Já osobně bych rád, aby ho "Oni" stlačili tak na stovku za tunu. MILUJU STŘÍBRO A ZLATO! :D